Jak zwrócić zakupiony towar?

Co zrobić, żeby oddać/zwrócić towar zakupiony w Sklepie Internetowym TUNDRA? Wyjaśniamy krok po kroku.

Na wstępie przypominamy, że nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Wystarczy, że chcesz go oddać. Jest jednak kilka okoliczności na które trzeba zwrócić uwagę:

  • Towar możesz zwrócić jeżeli jesteś klientem indywidualnym i upłynęło nie więcej niż 14 dni od momentu gdy go otrzymałeś lub otrzymała go inna osoba wskazana przez Ciebie.
  • Towar odsyłasz na własny koszt i musi on trafić do nas.
    Nie odbieramy paczek z paczkomatów i z Poczty.
    Nie trzeba towaru koniecznie odsyłać - można go również przynieść do nas.
  • Adresem do odesłania towaru jest adres naszej siedziby.
    Posługujemy się tylko jednym adresem jest więc taki sam jak na zamówieniu, w stopce strony i w danych do korespondencji.
  • Prosimy o odpowiednie spakowanie towaru do wysyłki. Możesz go oczywiście przymierzyć ale zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Wypełnienie formularza zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej bardzo ułatwia nam sprawne oddanie pieniędzy. Wypełnienie go nie jest konieczne, jednak znacznie przyspieszy procedurę zwrotu. Wypełniając formularz w szczególności prosimy o podanie imienia, nazwiska, numeru paragonu (znajduje się na dole paragonu PADET/.../20../POS2) oraz jak mamy zwrócić pieniądze. Powyższe informacje można również zapisać na zwykłej kartce i dołączyć do przesyłki.
    ​Niezbędne minimum, które musimy wiedzieć to:
    • nr paragonu
    • komu mamy oddać pieniądze i w jakiej formie.
  • Po otrzymaniu towaru i ustaleniu niezbędnych informacji zwracamy pieniądze :-).